.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وحدت اصحاب رسانه مازندران در راهپیمایی 22بهمن

با فرا رسيدن 22 بهمن بارها با اين سئوال مواجه شده‌ايم كه چرا در راهپيمايي شركت مي‌كنيم و امروز چرايي اين سئوال را خبرنگاران به اطلاع جهانيان مي‌رسانند.

آنچه مرسوم است خبرنگاران به سراغ افراد از هر قشري مي‌روند و از آنها پرس‌وجو مي‌نند اما اين بار خبرنگار فارس به سراغ همكاران خود در رسانه‌هاي ديگر رفته است و دلايل حضورشان را از آنان مي‌پرسد.

در كنار تمام پاسخ‌هاي مختلفي كه شنيده شد ذكر اين مورد كه ما به عنوان يك خبرنگار وظيفه‌اي بزرگ‌تر بر دوش داريم نقطه مشترك محسوب مي‌شد.

اين خبرنگاران در كنار وظيفه ملي خود براي حضور در اين راهپيمايي به اين نكته اشاره كردند كه به عنوان كساني كه از نزديك اين رخداد را لمس مي‌كنيم وظيفه خطيري در نحوه اطلاع‌رساني آن داريم.

با توجه به شرايطي كه به جهت تبليغات مختلف در سراسر دنيا عليه كشور عزيزمان صورت مي‌گيرد ما به عنوان اصحاب رسانه بايد با تمام دقت اين حضور را انعكاس دهيم.

* روز حضور درياي خروشان مردم بيدار براي وفاق است
محمدرضا عبدي خبرنگار پيشكسوت و كهنه كار شهرستان‌هاي نوشهر و چالوس در پاسخ به اين سئوال گفت: 22 بهمن سالروز پيروزي حق بر باطل است و روز حضور درياي خروشان مردم بيدار براي وحدت، وفاق و يكدلي است.
وي ادامه داد: قطعاً اين همبستگي مشت محكمي است به دهان ياوه‌گويان شرق و غرب و حضور گسترده مردم در روز تاريخي 22 بهمن سال 88 به‌يادماندني تر از سال‌هاي گذشته است.

* امسال پرشورتر از سال‌هاي پيش هستيم
محمدرضا ظفري خبرنگار هفته نامه پيك سبز در شهرستان‌هاي تنكابن و عباس‌آباد نيز گفت: مردم ولايتمدار و شهيدپرور شهرستان تنكابن به منظور پاسداري از ميراث انقلاب 57 به رهبري امام راحل 22 بهمن امسال پرشورتر از سال‌هاي پيشين و براي اثبات اتحاد بين همه اقشار مردم به دشمنان قسم‌خورده استقلال و آزادي ايران اسلامي، پرشور و سرزنده در راهپيمايي اين روز شركت مي‌كنند و برگ زرين ديگري از پايداري انقلاب اسلامي بدست توانايشان بر تاريخ گيتي رقم مي‌زنند.
وي بيان داشت: منهاي وظيفه شغلي به جهت وظيفه‌اي ملي من نيز در اين راهپيمايي هم‌صدا با ديگر ملت بزرگ ايران اسلامي شركت مي‌كنم.

* امروز قطره دريا مي‌شود
در ادامه سيده فريبا حسيني خبرنگار هفته‌نامه پيك شمال نيز به فارس گفت: 22 بهمن تبلور حضور رادمرداني است كه عاشقانه ايستادند و نشكستند تا ايران سرافراز بماند و جهانيان به اين واقعيت برسند كه درخت ايمان و غيرت آنقدر در جان و دل امت ريشه دوانده كه با محكم‌ترين تبرها هم كوچكترين صدمه‌اي نمي‌بيند.
وي اظهار داشت: قطعاً با حضور خود در اين راهپيمايي به عنوان قطره‌اي كوچك در درياي خروشان ملت بزرگ ايران اسلامي پيوند مي‌خورد و در برابر فتنه انگيزي‌هايي كه در عليه كشور عزيزمان مي‌شود ايستادگي مي‌كنيم.

* در ملت ايران تفرقه معني ندارد
اعظم محسن‌زاده سرپرست هفته‌نامه هم‌ولايتي در غرب مازندران نيز به خبرنگار فارس گفت: حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن ضمن تجديد بيعت با آرمان‌هاي امام راحل و شهدا، شور و شعور مردم را در دفاع از دستاوردهاي عظيم انقلاب به نمايش مي‌گذارد.
وي تصريح كرد: همه اقشار مختلف مردم با اين حضور خود آمادگي خود را براي مقابله با توطئه‌ها و كارشكني‌هاي دشمنان اعلام مي‌دارند.

* امسال پرشورتر از هر سال
ساسان شيخي نماينده خانه مطبوعات در غرب مازندران نيز در اين گفتگو به فارس بيان داشت: مردم مازندران همواره طلايه‌دار حضور در صحنه‌هاي مختلف انقلابي هستند و در راهپيمايي 22 بهمن سال 88 پرشورتر از سال‌هاي گذشته به ميدان مي‌آيند و لبيك‌گويان به رهبري معظم انقلاب پايبندي به ارزش‌ها و اصول اوليه انقلاب، امام راحل و شهدا را به گوش جهانيان مي‌رسانند.
وي خاطرنشان كرد: بي شك هر ايراني به عنوان يك قطره از اين درياي خروشان وظيفه دارد در اين روز با مشت گره كرده به صحنه بيايد و من نيز چنين مي‌كنم.

* 22 بهمن هر سال عيد بزرگ وحدت ملي
حسن خزايي خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در نوشهر نيز اظهار داشت: 22 بهمن امسال متفاوت‌تر از سال‌هاي قبل، آگاهانه و هوشيارانه به عيد بزرگ وحدت ملي و نفاق ستيزي اقوام مختلف ايراني تبديل مي‌شود و ملت پرصلابت ايران نيز با تكيه بر همان آرمان‌ها و شعائر سال گذشته تاكنون يعني استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي و انديشه‌هاي والاي امام راحل عزيز و رهنمودهاي حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب به دور از هرگونه استفاده از شعارها و نمادهاي ساختارشكنانه و اختلاف‌انگيز اجازه قدرت‌نمايي به عده‌اي از عناصر آشوب طلب و وطن‌فروش و سردمداران خارجيشان نمي‌دهند و هرگونه فتنه و توطئه را در نطفه خفه مي‌كنند.

* خبرنگاران براي پوشش اخبار آماده‌اند
زهرا خطيبي خبرنگار هفته‌نامه كاير در چالوس و نوشهر نيز بيان داشت: خبرنگاران نيز چون ساير اقشار جامعه بر خود وظيفه مي‌دانند براي حمايت از نظام مقدس جمهوري اسلامي و دفاع از مقدسات اين نظام با عزمي راسخ و اراده‌اي قوي در اين راهپيمايي عظيم شركت كنند تا به دشمنان ثابت كنند با وجود جوانان غيور دشمن فكر تجاوز به كشور و براندازي نظام را براي هميشه از سر بدر كند.

* امسال حماسه‌اي عظيم‌تر را رقم مي‌زنيم
زهرا راه‌گل خبرنگار ويژه نامه ابتكار مازندران نيز به فارس گفت: انقلاب مردمي يعني در صحنه بودن مردم و 22 بهمن تداعي‌گر ايمان آنهايي است كه سرافرازي امروزمان را رقم زدند.
وي ادامه داد: امسال حماسه‌اي عظيم‌تر را رقم مي‌زنيم تا به دشمنان بگوييم حتي با تفرقه‌افكني و آشوب هم نمي‌توانند انقلاب اسلامي را از ما بگيرند.
بابك شمس ناتري ديگر خبرنگار ابتكار مازندران در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: 22 بهمن روزي متعلق به همه مردم ايران اسلامي است و احساس مي‌شود كه بايد با شكوه بيشتري نسبت به سنوات گذشته در اين رويداد عظيم حضور داشته باشيم تا اين مسئله به اثبات برسد كه اين روز به عنوان يك روز تاريخي براي مردم ايران اسلامي جايگاه ويژه‌اي دارد.
وي تصريح كرد: احساس لزوم شركت در 22 بهمن يك وظيفه ملي است زيرا اين روز به تاريخ اين مملكت تعلق دارد و خاصه يك نگاه و سليقه خاص نيست و مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي بار ديگر نواي همدلي، وحدت و دلبستگي به آرمان‌هاي امام خميني (ره) را سر مي‌دهند.
وي ادامه داد: اين روز از جهات مختلف حائز اهميت است و از همه مهمتر اينكه شرايط كنوني ايجاب مي‌كند همه تفكراتي كه در اين نظام و كشور پهناور اسلامي وجود دارد حماسه را به نمايش بگذارند تا همگان ببينند كه سليقه‌هاي سياسي مختلف مردم را از انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي امام راحل دور نكرده است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.